Digiplay-middag: programmeren met AI
Digiplay programmeren met AI

Ben jij geïnteresseerd in AI en houd je van programmeren? In deze Digiplay ga je zelf een machine learning model trainen en ervaren hoe AI werkt!

De eerste middag train je het machine learning model met het programma Teachable Machine. We verzamelen hiervoor data van fruit (bananen). De tweede middag testen we het getrainde model in een programmeertraject in Scratch: je maakt een bananentester. Hoe goed scoort jouw getrainde model?

Deze Digiplay bestaan uit 2 middagen: - dinsdag 28 mei 15.30 -17.00 uur en - dinsdag 4 juni 15.30-17.00 uur

Wat is Digiplay? Digiplay is een prikkelende activiteit waarbij kinderen van 8-12 jaar verschillende nieuwe technieken kunnen ontdekken door er zélf mee te gaan spelen en ermee aan de slag te gaan. Een spel ontwerpen met virtual reality, een drone of robot programmeren of een app bouwen, bijvoorbeeld. Iedere keer is er een ander thema of onderwerp.

Kinderactiviteit
Workshop
Wanneer
Di 28 Mei — 15:30 tot 17:00 Info
Prijs
(2 middagen)
5,00
Waar
Door
de Zoomerij bibliotheek x cultuur
Gerelateerde agenda items